and you can see my heart beating

storhandla utan bil går abolsut inte ihop. iof, skulle ju inte storhandla men det var så bra erbjudanden och priser så det var lika bra :) tre feta kassar som vägde minst 10 kg st, kändes det iaf som. skulle gå hem från stan där bussen stannade, men det slutade med att jag tog en taxi. seriöst, har aldrig haft så ont i armar och axlar. en tant stannade och tyckte synd om mig. tyckte lite synd om mig själv till och med, haha.

att man blir handikappad utan bil! man måste anpassa sig till massa bussar och sen måste man tänka på hur mycket man handlar för att man ska orka bära hem det. nä, tacka vet jag bilar!

inte nog med att jag kom hem och var överlycklig för det. nä, då skulle jag posta jims brev så det var bara att traska ner på stan igen. och då jag ändå var i farten tänkte jag sola på vägen hem, men gissa vem som glömmer pengarna?! inget går som jag vill idag. nu är jag iaf hemma och ska börja med maten, sen blir det duschen och fix innan allt partypeople kommer hit :)

hoppas bara kvällen blir lite mer lyckad än vad min dag blev! men det tror jag ;)

SKÅL!


Kommentarer
Postat av: Anna

håller med, storhandla - bil = tungt jobbigt och tar tid =P

2009-11-27 @ 15:55:38
URL: http://frippeoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0