bakfull och jävlig!

vinkväll igår med brudarna var det, vad säger vi om det då? haha! idag mår man precis som man förtjänar, men jag önskar att jag inte förtjänade det. är helt död, orkar knappt prata. kunde inte direkt njuta av älgfilen som pappa grillat.

ja vad säger man? efter en liter vin i kroppen for vi iaf på b4, där allting snurrade. när det stängde traska vi vidare på lilla. lilla! dit går jag inte om jag inte är riktigt full, haha. efter lilla så åkte vi till allex för att efterfesta, men den efterfesten var ju verkligen lyckad.


en tjej sov i fotöljen, förflyttade sig till toan och blev kvar där resten av natten. en tjej låg och spydde, och den tredje var i bra form och livade upp stämningen. efter någon timmes härjande kastade carro ut folket och vi alla somna. och idag hade jag helst inte velat vakna. jag mår som ett arsle.. MEN, vi hade kul!

ikväll ska jag mysa med min älskling, för imorgon åker han till norge :( tråkigt. tur att jag ska på min lilla minisemester ;)





Kommentarer
Postat av: sassa

vad fin min paparazzi bild blev ;)

2009-09-19 @ 19:11:26
Postat av: sandra

det är ju du som har varit paparazzi hela kvällen ;)

2009-09-19 @ 19:34:42
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: sassa

haha tur det ;)

2009-09-19 @ 19:49:01
Postat av: carro

hahaha, jamen vad fan! :D

2009-09-20 @ 02:46:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0