bokat och klart

fick äntligen tummen ur röven och bokade resa till sthlm. på onsdag åker jag och stannar över helgen och åker hem på tisdag :) fast ska ju vara i västerås såklart. åker ju för att söka jobb, men det ska ändå bli så skönt att komma från kalix! blir som en minisemester :D

jag vet att det kommer bli skitkul, man kan inte har tråkigt med moster ;p blir nog galej och bus också förhoppningsvis, svinkul! jim åker och jobbar på söndag, i två veckor. så det passade svinbra att fara nästa vecka då han ändå jobbar. hade ja suttit hemma i två veckor hade jag dött! det lovar jag.

nu måste jag packa och göra mig klar för aerobic, sen blir det idol och mys med älskling ♥

tror jag ska köpa choklad efter träningen, är sjuuuukt sugen. jag får inte, men jag måste, haha! fetto.




var bara tvungen att lägga upp den här bilden, ser ni hur god den ser ut?!
en av många strawberry daiquiri i cypern ;) fan så goda dom var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0