Don't be a baby, remember what you told me!

har precis kommit hem från haparanda. har rantat runt med farmor och mammi :) blev ett par stövlar, en kofta och glansiga leggins. hade kunna köpa upp hela gina tror jag, men jag måste spara pengar om vi ska kunna leva och göra fint i lägenheten :)

snart kommer förhoppningsvis jim hit och umgås lite innan jag ska och dricka vin hos allex :) vi ska äta tacos som jag längtat efter i hundra år känns det som, fan så gott ;p sen ska det bli sjukt kul att umgås och dricka vin med tjejerna. känns som att det var jättelänge sen, är dessutom sjukt sugen på vin! blev inte ett ända glas i cypern.

nu måste jag skynda mig i duschen om jag ska komma till allex i någorlunda tid :)



Kommentarer
Postat av: sassa

söt bild! :)

2009-09-19 @ 11:17:30
Postat av: jennipher

haha, ja :) svinlik.

2009-09-19 @ 14:02:51
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0