enorm nervositet

åh, snälla.. jag blir snart tokig. sitter och fullkomligt planerar hela intervjun. är så sjukt rädd att jag ska få hjärnsläpp. jag vet ju att jag är bra på att prata, så det borde inte vara något problem. det kanske tom är bra att vara nervös? vem vet :)

morgondagen kommer bli nervös, det vet jag. så sömnen i natt kommer inte att infinna sig. blir nog att kolla på nyaste wallander, dock helt ensam i en helt tom säng :(

jag saknar min lilla bluppis redan, jättemycket. känner mig sådär jättekär och töntig. han borde vara här, just precis NU! faktiskt.. imorgon eller på torsdag så ska jag lätt ringa till tjejen som bor i "våran" lägenhet och bestämma då ja kan komma och kolla på den. då kommer allting bli ännu mer verkligt :) jag har världens bästa ♥

kanske borde dra mig mot sängen nu trots allt? ska ju upp före sju. det ska bli hur kul som helst att få träffas och umgås med moster min. även om hon kommer jobba så hinner vi ju ändå göra det vi är som bäst på, svammla ;) och morgonprommisar har vi då bokat in, tänker inte lägga mig på latsidan fast jag är där. och på lördag väntas galej och massa skoj. det här blir nog en bra resa! :)

nä, GODNATT!




Kommentarer
Postat av: sassa

lycka till! :)

2009-09-23 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0