I get one down in a second if you wait




åh, nu är jag utan min jim i två veckor. känns hemskt, tråkigt och ensamt :( vet att det alltid känns såhär precis då han åkt, sen blir det bättre. oftast :)

undra vad den här dagen har att erbjuda? egentligen hoppas jag att den inte erbjuder speciellt mycket alls, känner mig tråkig och slö. blir nog mest tv och filmtittandes hela dagen. kan ju vara skönt det med, speciellt om man har någor bra att se. tror mamma har varit och köpt nya dvd filmer, en av dom var p.s I love you. jag ska nog ta och se den snart :)

jag och jim såg slumdog millionaire igår, alla säger ju att den skulle vara så himla bra. vet inte om jag tyckte den var speciellt bra. sevärd, inte mer :) missade nog slutet också, för ovanlighetens skull så somnade jag ju. seriöst, jag har sömnproblem då det gäller filmer och bio.

egentligen så får jag ganska mycket ångest av att ligga inne då det är så fint höstväder ute, jag borde ta mig en lång promenad. jag ska till och med avboka spinningen och pumpen, känner att jag inte noll krafter. känner mig faktiskt lite bakfull ännu, haha. imorgon ska jag träna! tror ja? okej, jag måste faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Elli

haha samma problem som jag. jag somnade på bion igår, fastän filmen var skitbra :)

2009-09-20 @ 12:49:31
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: jennipher

jo det kan jag, skicka bilder & vad för färger du vill ha i ett mejl till [email protected] :) och ditt inloggningsnamn & lösenord så fixar jag den tills ikväll :D

2009-09-20 @ 13:38:58
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Haha ja det gör jag med. Är en jätte tråkig filmkompis :D

2009-09-20 @ 14:01:32
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0