I got a feeling

alltså, det är ju nu när jag kommit hem jag skulle ta tag i mitt liv. men vad gör jag? inget. nu måste det hända någonting, börja känna ångesten som smyger sig på. flytt, jobb och pengar är det ända jag kan tänka på. något måste hända, snart. blir tokig av att inte ha något jobb, inga pengar, ingen egen bostad.

imorgon är det jag som ska söka jobb i hela västerås! tänk att jag och jim har en lägenhet, men vi kan ju inte flytta om inte jag får något jobb. nu måste jag ligga i, för fatta att lämna kalix och börja om i en ny stad :) skulle vara så grymt skönt. nåja, my problems. inte så intressanta ;p

idag har jag varit på arbets, sen efter det i luleå med fanny och amanda. shoppade allting jag behövde :) även dom, hahahaha! vi såg ut som nå packåsnor som gick runt på stan. så nu är jag helt slut och har ont i fötterna. ska lägga mig och vila innan det blir idol på B4 med flickorna :) måste bara ladda upp bilderna på face färdigt, men det går så sjukt segt!










önskar att livet var lika lätt som det var i agia napa. man behövde inte bry sig om nått annat än att ha riktigt jävla kul! saknar festerna, musiken, solen, stranden, skrattnätterna och alla galenskaper. jag skulle aldrig sagt att jag längtade hem, haha. bara att inse att livet inte alls är lika lätt här hemma..


Kommentarer
Postat av: jennipher

exakt, allt där nere är så mycket skönare än här hemma! tänk bara hur kul vi har haft, får panik av tanken på att jag är i pissiga kalix :(

2009-09-09 @ 18:33:40
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: Allex

ayia napa, med Y ;)

2009-09-10 @ 11:21:40
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0