lite lycka!

fick bilderna på lägenheten igår, är inget snack om att vi inte skulle flytta. superfin var den! :) och vad kan vi förlora på det? det finns garanterat mer jobb där nere än vad det finns här. funderar på att åka ner och söka jobb nästa vecka, känns rätt meningslöst att sitta här hemma och skicka iväg cvn hit och dit. så nu sitter jag och väntar på att jim ska pallra sig hem så att vi kan skriva på kontrakten :) känner mig rätt vuxen nu ;) haha!

sen kan jag ju meddela att mitt godislöfte sprack igår, haha! var hos allex och jyra och såg på idol. givetvis åt vi kladdkaka med glass och grädde, sen klämde ja i mig en bilpåse. men det gör inget, fick inte ens ångest. har ätit så bra och tränat så bra i veckan så, vafan! ;D ska ändå ut och röra på mig nu så det försvinner nog. bara jag inte äter varje dag så är jag nöjd.

undra om man skulle boka flygbiljett nu? då har jag något att se fram emot. sen pratade jag med tjejen som ägde lägenheten, kommer jag ner så får jag gärna komma och kolla på den. och det ser jag fram emot :) åh, det känns så roligt och spännande allting.

nu måste jag äta frukost, börjar bli lite less omelett så jag tror jag gör mig en gröt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0