Oh I think you should know

gud vilken rolig dag, NOT! vad gör man då man är arbetslös? mina dagar ser iaf ut såhär..

jag stiger upp, äter, sätter mig vid datorn, söker lite jobb (UTAN RESULTAT!), går och vandrar omkring i huset och funderar på vad man kan göra, äter lunch, sitter vid datorn, vilar, ser tv.. osv osv.

jag blir snart uppäten av mig själv känns det som! har aldrig haft såhär tråkigt någonsin. idag har jag dessutom bråkat med a-kassan osv, svinroligt det med. för dom är ju så roliga att ha och göra med. antingen är det jag som är fruktansvärt trög, eller så är det dom som inte kan förklara saker. äh, skit samma!

nu ska jag nog gå och se en film eller nått, gud så trevligt. längtar tills klockan blir sex så att jag får fara och träna, sen ska jag till allex och se på idol. något roligt under den här dagen iaf :)

och juste, har inte ätit en ända onyttig sak sen i lördags. men nu börjar suget bli alldeles för stort faktiskt, jag är sämst om jag inte kan vänta tills lördag. och det kommer ja antagligen inte kunna heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0