påbörjat projekt!

idag har jag slutat med allt som kallas sötsaker och slisk. har precis lämnat bort ett halvt pringlesrör, det gjorde ont. jag hör bara hur det knaprar och smaskas i rummet. det är nu jag börjar inse att jag faktiskt har riktiga fettotakar, haha!

nä, från och med idag så är det färdigt. det är otillåtet att lägga på sig såhär mycket som jag gjort i sommar, och jag mår riktigt dåligt över det. jag har bokat träning nu i flera dagar framöver, så ikväll blir det stenhårt! och det ser jag fram emot, det ska faktiskt bli sjukt roligt. och träningen ska hålla i sig nu ett riktigt bra tag, för jag vet själv att jag mår så himla mycket bättre utav det.

och nu säger jag inte att det är slut med godis och skit helt, och föralltid. någon dag i veckan måste jag unna mig. annars blir jag ett monster som ingen vill vara i närheten av. jag måste bara få koll på min kropp som just nu håller på att gå en helt annan väg än vad den ska. haha! :)


hejdå godiset



välkommen nyttigheter



Kommentarer
Postat av: EMMA

Att det ska vara så svårt med allt godis! Blööö :)

2009-09-13 @ 20:42:06
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0