They're all so dumb and immature

vaknat på rätt sida idag. jag är på världens bästa humör, och det känns så himla skönt. det kanske börjar vända nu? :)

idag känns det som att jag har rätt mycket att göra, men jag ska abolsut inte klaga. tycker bara det är bra, för annars går jag bara runt här hemma och har extremt tråkigt.

- packa och tvätta
- sy in en tröja
- ut och gå med heidi
- till farmor och skriva ut biljetterna och vägbeskrivning till arbetintervjun
- step klockan 6
- till heidi och se idol
- hem och se wallander med mamma


juste, nu kan jag passa på att berätta att jag fått en arbetsintervju! på ett företag inom telemarketingbranschen :) måste förbereda mig ordentligt, är så sjukt nervös. jag har ju aldrig varit på en arbetsintervju, och att berätta om mig själv är det värsta jag vet, det är så sjukt svårt. vill verkligen ha jobbet, det skulle vara så himla perfekt. måste intala mig att det kommer att gå bra! :)

nu ska jag börja sy, det är ju det jag är bäst på ;) haha.



Kommentarer
Postat av: Evin

TACK SOM FAN :D!

2009-09-22 @ 21:43:19
URL: http://edwiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0