västerås!

sitter hemma hos sara nu, helt ensamen. hon är och jobbar, så jag har just ätit köttisar och makaroner. känner mig lite ensam faktiskt, haha. har sprungit runt på stan efter intervjun idag, hittade massor på varenda jävla affär! hm, gina, bikbok, cubus, din sko, skopunkten, glitter.. ge mig massor med pengar någon?!

hur som helst. intervjun gick skitbra, dom var nöjda och jag med. får se på fredag, ringer han inte så blir det inget. var lite problem med att jag inte flytta nu på en gång, så det kanske gör så att jag inte får det. men hoppas! även om det inte är ett jobb jag skulle jobba med resten av livet, men det är en början. ska fortsätta söka jobb imorgon iaf.

nu ska jag diska, tvätta bort sminket och hoppa i mjukisar. har köpt godis och chips till idol :) jag säger då det, tur att vi ska flytta hit. älskar den här staden, svinmysig. och nu har jag ju börjat hitta till och med. inte illa ;)

Kommentarer
Postat av: carro

haha;D

2009-09-23 @ 21:15:16
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: mallan

tänkte fråga vart du skulle flytta men det var innan jag såg rubriken ;P antar att det är västerås? :D

2009-09-23 @ 21:43:39
URL: http://sassyms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0