we belong together

åh, jag saknar jim nu. jättemycket! :( hade kunna betala massor bara för att ta mig till norge just nu. jag måste hålla ut, är ju fan mer än en vecka tills jag får vara med han igen. åh! men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller är det alltid?

idag har jag sprungit runt på stan och sökt jobb i massor av olika butiker. tror inte att det gav nå, så jakten fortsätter imorgon. ska cykla till sjukhuset och sen till någon bemanningsenhet. så imorgon ställer ja klockan på 7 och går upp och fixa mig. idag blev det ingen morgon prom förrän 10 kanske, haha! är man med sara så är man. fick se mera av västerås idag, hur mysigt som helst. jag tvivlar inte på att vi kommer flytta hem! jag tror jim också kommer gilla västerås :)

nu längtar jag tills på lördag, kräftskiva och utgång blir det. kommer nog bli skitskoj! :) måste köpa nått att ha på mig bara. har redan kollat ut massor, men jag måste hejda mig. och imorgon ska vi äta gomiddag och mysa på bara :) blir nog en runda på stan då sara slutar skulle ja tro. måste iaf inhandla vin och nubbe ;)

jag sitter och skriver brevid diskhögen typ, det verkar som att den ser lite surt på mig. kanske jag ska ta och diska bort nu så ja slipper sen? det lät som en bra ide.

Kommentarer
Postat av: jennipher'

blir avis, men imorgon ska jag försöka hitta mig nåt eget ;)

2009-09-24 @ 20:42:38
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0