YES!

slog upp ögonen prick klockan 12 idag. ofta jag inte vaknar en ända gång innan klockan är tolv, och förövrigt så sover jag aldrig till tolv. om jag inte är extremt trött och bakis vill säga.

så nu har jag ångest över att jag sovit bort dagen, jag som skulle gå morgonpromenad och hela köret. ska nog göra mig en omelett nu och sen trava iväg till gymmet, blev ju ingen träning igår.

precis då jag skrivit klart mitt bittra inlägg igår så ringer dom från sjukhuset och ber mig komma och jobba. jag blir en helt annan människa så fort jag får jobba. då hinner jag drömma mig bort och tänka att det alltid skulle vara såhär, att jag skulle ha ett jobb på mitt favoritställe. jag får njuta under tiden jag är där, för då jag kommer hem igen är allt svart. får njuta av dom få gångerna jag faktiskt får jobba..

och jim befinner sig i någon ful stuga mitt i skogen så att det inte går att ringa till han! idag ska hyreskontrakten vara påskrivna, men han kommer ju inte befinna sig hemma idag om jag känner han rätt. så då blir det att ringa till hyreskvinnan (ÄN EN GÅNG). hon borde vara sur vid det här laget. aja, hoppas han kommer hem så det löser sig.

nä, nu omelett och sen gym. ikväll blir det mys hos allex i form av idol och kanske godis? håller på att dö, det kan jag lova.




jag kan inte låta bli att drömma mig tillbaka varje dag. inga problem och bekymmer, man bara skrattade sig igenom dagarna :) haha!


Kommentarer
Postat av: jennipher

jodå, det ska nog gå bra ;)

2009-09-16 @ 17:22:39
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: Anna

vad brun och fin du är :)

2009-09-16 @ 22:11:52
URL: http://aannaselberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0