You could be a sweet dream or a beautiful nightmare, either way I don't wanna wake up from you

sådärja, nu är man hemma igen. trodde aldrig att jag skulle komma hem och faktiskt ha ett jobb :) ni anar inte hur skönt det är, nu kan jag verkligen slappna av och bara vara.

håller på och rensa ur min garderob på sommarkläder som jag sen ska packa ner i flyttlådor, sen ska jag packa ner allt annat som jag inte använder just nu. så att det inte blir så stressigt och mycket att packa till nästa vecka. 9e eller 10e åker vi ner, och den 12e börjar jag jobba :) det kommer inte bli mycket gjort i lägenheten dom första dagarna, men bara vi har det viktigaste så får man joxa på eftersom.

det är faktiskt det ända jag tänker på just nu, flytten. haha :D men är man glad och nyfiken så blir det så. och nu när jag sett lägenheten på riktigt så funderar jag bara på hur vi ska möblera och hur fint vi ska få det. kan knappt vänta! ;p

idag hade jag faktiskt tänkt mig ut på en långpromenad, men jag insåg att jag hade lite viktigare saker för mig. eller är det viktigare att gå kanske? det är så sjukt kallt så jag vill inte gå ut genom dörren ens. tänk vad skönt det ska bli att slippa dom dagarna det är - 25 grader här i kalix. nu kommer vi slippa frysa ihjäl :)

ska gå och fixa klart nu, sen se gårdagens avsnitt av idol. ska till allex senare och kolla på idol och grey's :) på tal och grey's. säsong 5 finns snart att beställa på cdon, även desperate housewives. gissa om jag ska beställa?! tur att jim också gillar desperate ;)

snart är det måndag också, och då kommer min älskling hem. jag håller på att dö nu, saknar så det gör ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0