I don't believe in luck, I believe everything happens for a reason

jag tror aldrig någonsin att jag har känt mig såhär kluven. vad gör man då man dras åt två helt olika håll i livet? är det någon som ver hur man bär sig åt? för jag vet inte, jag vet inte hur jag ska kunna välja..

jag har alldels för få dagar kvar här hemma för att ligga inne och deppa. kalix kommer alltid att vara hemma för mig, så är det bara. även om det är världens dystraste ställe ibland så finns personerna jag älskar över allt annat på denna jord här. och jag behöver er runt omkring mig.

ska ta vara på dom sista dagarna nu. kanske dax att sätta på mig ansiktet om jag ens ska kunna gå utanför dörren idag.
                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0