life is no nintendo game




herregud, det känns som att jag slösar bort hela semestern. man gör verkligen ingenting, förutom då man festar. antingen ligger man hemma en hel kväll eller så ser man film. kan det inte vara som helg hela tiden? jag har bara två veckor kvar och nu tänker jag ta vara på dom två veckorna. ordentligt..

ska se till att ha roligt ända tills på fredag, då jag ska ha ännu roligare. blir att spendera helgen hos jennipher och ante i luleå :) hela tjejgänger kommer sova där så jag håller på att längta ihjäl mig.

har precis klätt på mig träningskläder för att jag och heidi skulle ut och promsa, men nu vet jag inte hur det blir. antingen följer jag med hon och alle till happis eller så går jag själv. ska iaf se den nya wallander hos heidi senare, ja som vanligt blir det filmkväll :) haha! fast egentligen gör det ingenting, för jag tycker det är så mysigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0