känner hur lyckan smyger sig på.



har haft en jättebra dag idag med moster. har svammla runt på ikea och storshoppat så att svetten har runnit! men det var de värt. åt på leilani då vi var klar, fan så gott det var, typ det godaste jag ätit. sen har jag hunnit lasta av lite saker i lägenheten så imorgon bosätter jag mig där :)

har tusen miljoner saker att tänka på så det är kaos uppi huvudet, men det är väl så det är då man flyttar och donar. vill att allt ska bli klart på en dag, men så blir det ju inte. det får minsann ta sin lilla tid. och alla pratar om nyår hit och dit, men jag har inte ens en nyårsklänning. hur ska jag hinna med det också? kommer bli sjukt svårt. får bli någon gammal, jihoo.

nä nu ska jag faktiskt varva ner och slå på oth tills jag somnar.


Kommentarer
Postat av: carro

jo jag kommer ju det. :)

2010-12-30 @ 00:18:13
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0