I keep thinking times will never change, keep on thinking things will always be the same



klockan är nu halv åtta och det är först nu jag slår ner röven och slappnar av. började med maten klockan fem, och nu är man klar med disk och allting. det här tar kål på mig, är nog död då jag kommer hem från jobbet. när jim slutat jobba över så är det han som står för maten i en hel vecka! :)

och hör här då! imorgon så kommer min lisa hit! det ska bli så himla roligt att umgås och få lite "kvalitetstid" med henne. var så sjukt länge sen. hon kommer imorgon kväll och stannar till lördag på dan. kommer bli en riktigt bra helg, det känner jag på mig. först och främst kommer lisa, och sen på lördag då hon åkt så blir det fest för hela slanten med emelie och co! bara veckan kan rusa iväg nu.

nu slänger jag mig på soffan, och där kommer jag somna. kommer sova gott inatt, är för trött för att jag inte skulle göra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0