I used to dream about, the life I’m living now, I know that theres no doubt I made it, I made it!

morning! eller morgon och morgon. hade gärna sovit vid den här tiden, men jag vaknar vid nio av att något mongo borrar och håller på att riva sönder lägenheten ovanför oss. och inte slutade han, var bara att hoppa upp ur sängen på en ända gång. det var min sovmorgon det. man vill ju passa på och sova då man är ledig.

har bara legat i soffan och nördat sen jag steg upp, just nu har jag tvättstuga men det känns alldeles för jobbigt att gå ut dit. sen måste jag gå på stan och handla lite mat. hade gärna legat inne hela dagen faktiskt, men men. har inte riktigt kommit in i att börja 7 och sluta 4, och speciellt inte att jobba 100 %. är helt slut om kvällarna då jag kommer hem. men snart är jag inne i det :) det går fort.

kanske man ska dra på sig nå vettiga kläder och bege sig ut i vintervärlden?! så less som jag är på snö och vinter nu har jag nog aldrig varit. det bara kommer mer och mer snö varenda jävla dag, sommaren känns lååååångt borta. nä, på med vinterkläderna och ut! här kan jag inte sitta nå mer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0