ibland behöver man få ett slag i magen för att bli påmind om hur bra man har det



jaha, vart ska jag börja? har iaf legat i soffan och storgrinat till allt för min syster. har aldrig i hela mitt liv blivit så pass berörd av en film som jag är just nu, är stum och tankarna snurrar. mina ögon är igensvällda och näsan är igentäppt, är helt slut i kroppen av allt gråt. för guds skull, SE DEN! även om den är hemsk och allt det där så är det en film man ska ha sett. det bara är så..

under hela filmen fick jag väldigt konstiga tankar i huvudet. började tänka på min egen familj och om det hade varit vi som satt i den där sitsen. hur man själv skulle reagerat? man inser hur otroligt bra man har det, vilken underbar familj man har. jag är så otroligt tacksam och glad att jag tillhör just MIN familj. nu vet jag att jag kommer ställa upp för var och en, vad det än gäller och hur allvarligt det än är, jag skulle offra mitt liv.

och då man kan ju ställa sig frågan, vad i hela friden gör jag i västerås? jag vill vara nära dom jag står närmast och älskar högst på denna jord. jag vill ha alla runt omkring mig hela tiden. just nu skulle jag bara vela åka hem och vara liten igen för en dag. fast jag kommer alltid att känna mig liten i mammas och pappas sällskap, kommer alltid vara deras lilla sandra.

ibland behöver man se såna här filmer för att vakna upp och inse hur tacksam man egentligen är, och hur mycket ens familj betyder ♥


Kommentarer
Postat av: Erkan

Min lilla älskling.

2010-02-28 @ 20:02:50
URL: http://idaerikasandberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Min lilla älskling!

2010-02-28 @ 20:04:53
Postat av: Erika

HAHA! Det var inte jag som skrev det där! men jag tycker ju om sig ändå :) <3

2010-02-28 @ 21:41:01
Postat av: mli

kollade också på den filmen i helgen. fy fan alltså, riktigt sjuk situation. får panik när jag tänker på att det verkligen händer överallt hela tiden. men när du saknar din familj får du tänka att vi i västerås är som en liten familj :)!

2010-03-01 @ 13:08:31
Postat av: Evin

JAG VET! höll på att dö när man såg den herregud. Den är så sorglig! :P fyyyfan

2010-03-01 @ 17:38:59
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: Jennipher

saknar dig snuttan, nu längtar jag svinmycket tills vi kommer ner till stockholm :)

2010-03-02 @ 14:21:12
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0