It's not about following your heart, and it's not about keeping your promises, It's about security

det känns som att hela helgen blev bortkastad. har väl egentligen inte gjort något på hela helgen. bara druckit en massa alkohol och slösat pengar till ingen nytta alls, för jag har inte haft speciellt roligt. hade lika gärna kunnat skippa spriten och vara nyttig istället. blä, känner mig ful och fet som en gris.

jim och viktor är ute i det fina vädret och jag sitter fastklistrad i stolen och luktar illa. söndagar är dom värsta dagarna jag vet! speciellt om man varit ledig en hel helg för att sen återgå till jobbet på måndag morgon. SUCK säger jag!

dessutom är det alla hjärtans dag idag, och jag och jim kommer inte göra någonting alls. han umgås med viktor och jag ligger inne och dega på soffan. vilken romantisk dag? haha. jag är inte speciellt brydd om såna här dagar ens. man kan väl visa lika mycket kärlek hela tiden? tycker då jag iaf. men bara för att man ska vara extra snäll och mysig den här dagen så kan jag väl passa på och säga hur mycket jag tycker om min familj och mina vänner. för det är inte allt för ofta man säger det, tyvärr.

nä, nu slår jag på ett avsnitt av vampire diaries. kommer dock somna..

Kommentarer
Postat av: Evin

Du är inte ensam om att inte ha gjort något speciellt på alla hjärtans dag :P! haha.

2010-02-15 @ 10:15:30
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: mli

men i helgen kööööör vi !

2010-02-16 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0