there´s always a place in me that you can call home

då var första jobbdagen för veckan avklarad, 2 stycken återstår. sen tar jag en skööön helg! är grymt festsugen, men jag inte ingen att dricka med. frågade både hanna och emelie, men dom är sjuka. frågade maria på jobbet, men hon jobbar ju. ska fråga moster nu :) haha, nu lät det som att hon kom i sista hand! men så är det inte.

sitter och funderar ut vad jag och jim ska tillaga till middag idag? fan vad svårt det där är. orkar inte tänka på mat. tänk om man hade varit ekonomiskt oberoende, då hade man kunnat äta ute varje dag. gud vilken lyx det hade varit.

när jag gick från bussen pratade jag med allex, så hon kommer hit den 11 mars ;) sen kommer tobbe erika och farmor den 25 mars. så mars månad blir toppen! :) skönt att ha massa kul att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag är sjukt sugen så fort jag bli frisk! sjukt sugen på dansa med massor av "spanjorer" på slisk och pluto.

2010-02-09 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0