this is the best breakup ever



nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på greys. känner mig helt slut och tom i hjärnan, fast ändå känner jag att jag har massor att göra. det får jag ta itu med imorgon, är ju ledig så.

fick mycket bra nyheter från jobbet idag, så jag är sjukt glad! tydligen ska jobbet delas och vissa kommer få börja på ett annat ställe. trodde direkt att jag var inräknad eftersom att jag är ny. men jag får stanna kvar och jag kommer att få mina egna kunder att gå till :) jobbar 100 % och jag kan inte klaga på schemat.

 och igår så fick mitt hjärta veta att han fått jobb. jag är så glad för hans skull! allt känns så bra just nu, både jag och han har en stadig inkomst och vi får jobba med det vi brinner för. hur bra får det bli egentligen?

ska mojsa ner mig nu. känner på mig att det inte kommer ta länge innan jag sover. ska sova ut ordenligt imorgon, gud så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0