världens bästa helg med världens bästa flickor!

hur ska man börja? går inte att samanfatta helgen som var, den finns i våra hjärnor ist ;) men det var lääääänge sen jag hade såhär KUL som i helgen. kan ju ändå berätta lite, men alla detaljer dom får vara.

torsdag: låg hemma i soffan med feber och "eventuellt" vinterkräksjukan då heidi fanny och amanda dök upp ca tilv på natten. fick sova själv i sängen eftersom att heidi var en aning rädd för mitt mående :) haha. men det gick över och dagen efter var jag endast förkyld. vi svammla på ett tag och somnade rätt så tidigt.

fredag: vaknade av att heidi kom in i sovrummet och kikade ner i min "eventuella" spyhink, hon såg att det var fritt fram för att inta sängen ;) inte kunde hon sova ordentligt då hon har en stönande vän brevid sig, en annan hostar ihjäl sig och den tredje kanske ska spy, haha! sen gjorde vi oss klar för stan, där blev vi hela dagen. sen då vi kom hem blev det middag och fest. hade riktigt kul, en fick åka hem tidigare än andra för att spy och sova. resten festade vidare och kom hem och härjade innan vi somna.

  

lördag: vaknade med en rejäl baksmälla, men den gick över rätt fort. gick på stan och åt världens svinigaste pizza! fyfan säger jag bara, tror inte att jag kommer kunna äta pizza som vanligt efter det. vi satt på pizzerian och skratta så vi grina ett tag, sen gick vi hem och duscha innan vi skulle på tåget till sthlm. när vi kom fram var det dax för fest nr 2. och även den blev lika bra, om inte bättre :) amandas kommentarer, taxigubbar, rejäla vurpor, tjuvar, bästa partymusiken, dans och massa skratt gjorde att kvällen blev sjukt bra!

   



söndag: vaknde och mådde ändå inte så dåligt. heidi åkte och hämtade hennes pandora, vi andra åkte in till stan för att vi skulle shoppa, hittade ingenting typ så fick hänga efter amanda och fanny. höll seriöst på att dö av värken i fötterna, tröttheten och mitt tjuriga humör. fyfan vilken jobbig dag! när jag kom hem från sthlm på kvällen så var jag så slut så jag kunde knappt tänka. har varit igång konstant hela helgen, knappt sovit något och ätit skit. gissa hur min form på jobbet var i måndags?! tröttheten kom och tog över ALLT. kunde inte tänka. somnade klockan 8 igårkväll så jag fick ta igen att sömn.

MEN, I don't care! helgen kunde inte ha blivit bättre ;) så det var lätt värt att ha en helvetes dag igår. nu ska jag gå i duschen och sen mysa med min älski!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0