when you loose someone, it stays with you, always reminding you of how easy it is to get hurt



äntligen får man ha lite fredagsmys. har kommit hem från jobbet för ett tag sen, är tröttare än tröttast. nu är jag ledig hela helgen, men utan att ha någonting att göra! är grymt sugen på fest och svammel, men är helt utan vänner just ikväll.

såna här gånger så suger det verkligen att bo här. jim har iaf köpt en vinare till mig, tror jag dricker upp den för mig själv. dessutom så ska några från paradise hotel och visa upp underkläder på silk (en nattklubb). fatta hur kul det hade varit att gå?! viktor kommer hit ikväll så han och jim ska säkert ut eller nå, men hur kul är det att vara ensam tjej med dom? sen vill dom nog inte ens ha med mig, haha. åh, nu längtar jag HEM!

ska väl slänga mig i duschen nu och se vad som händer, förmodligen så händer det inte ett piss. men jag har ju hittat mig en ny "favorit" serie (the vampire diaries) . vet ju vad jag kan göra om det inte dyker upp något annat kul :)


Kommentarer
Postat av: Evin

Tack :)

2010-02-14 @ 03:38:48
URL: http://edwiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0