finally see you are naturally, the one to make it so easy when you show me the truth



godmorgon! solen skiner och det är redan svinvramt ute. tänk att jag får vara ledig idag då det är sånt kanon väder?! ska gå och duscha och sen åker bikinin på.

steg upp halv nio (fast jag ledig), knöt på mig joggingskorna och for ut och sprang i ca 40 min. sen har jag hunnit äta världens nyttigaste frukost och hänga tvätt. känner mig riktigt duktig och hurtig idag :) ska även hinna med en ikea tripp senare i eftermiddag. måste köpa lite nödvändiga saker. dels en tårtkupa tills på måndag då jag fyller år. måste ju ha lite tårta att bjuda på.

nä nu ska jag kasta mig in i duschen en snabbsväng, sen ska jag och emelie ut och steka.


Kommentarer
Postat av: evelina

Tack! :) ja det var samma för mig, var spyless på svart & det är ju så jobbigt att ha det på sommaren när det solbleks hela tiden & blir flammigt :) jag gjorde det hos empan på hår & naglar och det tog ca 7 timmmar för vi fick avfärga det 3 gånger, sen slinga hon jätte mycket med folie & satte en grundfärg mellan paketen :)

2010-06-03 @ 08:32:17
URL: http://evelinaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0