glad midsommar på er mina hjärtan!


har kanske haft tidernas värsta dag på jobbet idag. nog känns det ju att man lever! men nu tänker jag inte grubbla på det mera, det är ju midsommar förfasen. sitter dock hemma i en tom och ensam lägenhet. solen steker ute och man ser fullt med folk som går runt med midsommarkransar.

och inte tänker jag vara sämre bara för att jag jobbar imorgon. jag och carina ska sätta oss på en filt i en mysig park här i närheten. har köpt massa gotta, som ost och kex, jordgubbar, lite melon och chips. rosé vinet är på kylning och nu är det bara jag som måste duscha.

trycker bort tröttheten i min kropp ikväll. för en till förjävlig midsommar orkar jag inte med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0