I wanna sees the day like its the greatest thing that ever happend

27 grader på balkongen just nu, man kanske kan säga att den riktiga sommaren är här ändå? :) idag har det varit årets varmaste dag, och nog har man jobbat. men jag får se glad ut och jag vet att jag sparar mitt till juli och augusti. det är då det kommer vara varmast ;)

 

har precis slagit ner arslet efter att ha varit igång hela dagen. jag har varit en snäll systerdotter och hjälpt moster med att städa och flytta :) hon har så fin lägenhet så. nu vill jag ju också flytta, igen, haha! så jag har precis kommit hem. ska duscha och äta jordgubbar med kesella sen, det är grejer det.

 

och i helgen så är det cityfestivalen här och det är tydligen svin mycket folk och fest så jag antar att det blir fest i helgen. vilket jag inte säger nej till om solen står på topp! bara jim kommer hem i helgen annars går jag under. snart har vi inte setts på en vecka, jag saknar han. börjar känna mig lite ensam nu faktiskt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0