If I could make it here, I could make it anywhere, that’s what they say

så var denna jobbhelgen över, phuuu! den tog verkligen på krafterna. hungrig och jävlig har jag varit hela dagen, men nu är jag proppmätt efter middagen. blev fläskfile, kroketter, sallad och feta :) kändes som år sedan jag och jim åt middag tillsammans. är bara massa jobb hela tiden. kan knappt fatta att jag ska ha 4 veckors betald semester i sommar. det är typ en dröm!

allt är diskat sen middagen, men nu blir det att riva ut allting igen. ska nämligen baka en tårta åt mig själv tills imorgon :) sen imorgon ska jag nog hänga utanför systemet redan klockan tio. det ända vettiga med att fylla 20 :D haha!

nä nu ska jag dra på mig ett par braller och gå ut och invänta jim. vi ska och provköra en bil som kanske ska bli vår ;) i sånna fall blir jag överlycklig. tänk att ha en riktigt rejäl bil som inte liknar skrot. ska stanna och köpa candy och hyra film sen ska vi mojsa ner oss i soffan. en riktigt skön söndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0