inte så dåligt att fylla år på undra mils avstånd

vaknade halv nio av en sjungande tjej i min lägenhet. fick panik men låg lugnt kvar och låtsades sova, sen fick jag syn på min kära moster som dessutom hade med sig en tårta i händerna. så vi har fikat och myst på morgonen. fick presenter av mami, papi och tobbe som var jättebra! presentkort på make up store och presentkort på klippning. precis vad jag behövde :) har haft besök från enköping och sen kom sara, stina, lollo, emelie och killian och fikade en massa tårta och kakor.

sen har jag fått blombud av mina nära och kära. en stor bukett rosa rosor av mitt hjärta och sen kommer det ett till bud, var bombsäker på att det var av farmor och farfar, men så fel jag hade. heidi fanny amanda och jennipher är nog dom sötste jag känner! ♥ blev så glad så jag började nästan gråta. sen har jag fått lite till.

- jättefina vinglas av emelie och killian
- armband av lollo
- örhängen i äkta silver från sara och joe
- hjärtformade skålar och en rolig sallads slev
- presentkort och pengar

och nu till det roligaste av allt! hahahahahaha!

jag och sara var på stan och fikade, sen skulle jag gå på systemet och handla lite inför helgen. var helt extas och glad för att jag äntligen kunde köpa min egen alkohol. men tror ni inte det ofattbara inträffade på min födelsedag?!




gissa om vi skrattade?!


Kommentarer
Postat av: Allex

hahahaha jag dör vad roligt ! :D

2010-06-10 @ 19:10:39
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0