sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down. so when negativity surrounds, I know someday it'll all turn around because..



dagens händelse, jag har kapat av mig mer än 10 cm av håret! känns hemskt, men samtidigt skönt. vill stoppa tillbaka bara liiiite av det hår jag hade. då hade längden varit perfekt, men jag ska ju vara glad att det växer så snabbt. jag försöker inte vara cool om ni tror det! döljer bara det osminkade och finniga ansiktet. nu är det mycket jag stör mig på.. vill bädda ner mig.


MEN, jag tycker verkligen inte om att vara ensam. och speciellt inte att sova ensam. förut hade jag tyckt att det var skönt, men jag har tydligen ändrat mig på den fronten. sitter och snokar runt samtidigt som jag samlar krafter till att borsta tänderna och tvätta ansiktet.

imorgon ska jag jobba och sen hämta ut mina nya fina bustier toppar så att jag kan ha linnen som är lite nakna. blir faktiskt lite glad då jag tänker på det. att lite shopping kan göra en på bättre humör? det är rätt bra att vara tjej.


Kommentarer
Postat av: carro

håret var ju inte det minsta fult!

2010-06-23 @ 23:07:49
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

men tänk på hur fräscht det är nu :)

2010-06-24 @ 12:15:14
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: jenfi

ÅÅÅH. du är störd! ditt hår är ju fortfarande långt! trodde du hade fått kort hår på riktigt! helt fint! :)

2010-06-24 @ 14:04:53
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0