yeah, I know it's stupid, I just gotta see it for myself




jar har nog aldrig haft en sån här fet ångest då det är söndag. helgen är över och nu väntar en fem dagars arbetsvecka. vet inte om jag ska hurra eller gråta? varför måste helgerna gå så förbannat fort?! man hinner ju knappt göra något så är det söndag.

har iaf haft min 20 års fest nu. den blev inte som den skulle bli, men vi hade roligt ändå. var ute på sjökrogen som var helt ny för mig. dit kommer jag nog gå fler gånger :) har precis läst emelies blogg, och eftersom att hon alltid får med det roliga så snor jag ett utdrag ur hennes blogg! kanske ökar mina läsare då, haha! ;) 

"efter att ha vaknat med apans kompis bakfylla på hotellet, ätit en äggamacka så var det dags att gå hem. den berömda gången, walk of shame. vi alla har varit där. jag hade dock utrustat mig med joggingbyxor och lågskor. detta blev en superbra cover up för mitt ruffsiga hår och mitt halvobefintliga smink. sandra däremot hade superruffs, fodralklänning med klackskor. självklart kunde jag inte låta den lilla ungen gå så, så vi utrustade henne med saras kostymbyxor. very classy må jag säga, hon såg absolut inte dagen efter ut.. nej. men nu, NU till det roliga. sandra insisterar på att ta en väg hem där inte folk ser oss. vad väljer hon? jo, den mest traffikerade vägen någonsin plus en bit på cityringen. Bra val ! Så där går vi, inte alls dagen efter. att kläder som passar så bra på nattetid kan vara så fel dagtid? mysterium!!

men nu, 12 timmar senare har jag ätit: en hamburgare, strips, dip, chilli cheese, cola, chips, godis, popcorn. känns bra! känns som det blir 15 timmar i löpspåret nästa vecka !!"

just nu undrar jag var jag ska sysselsätta mig med denna söndag. vore träning något att ta tag i efter gårdagens intag av flott? hm, skulle inte tro det. solen skiner och jag vill göra någonting roligt. kan inte sitta inne i lägenheten, då blir jag galen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0