my feet are on the ceiling, they don't wanna touch the ground anymore. all but a feeling, I can feel it, can you feel it?



nu har jag packat färdigt och som vanligt så får jag panik över min packning. hur tänker jag? tror jag på fullaste allvar att jag ska använda allt jag tar med mig? sällan! får nog gå igenom allt igen och kolla vad jag måste rensa ur. jag är hopplös när det gäller sånt här.

ska ge mig ut på en riktig powerwalk nu iaf, orkar inte springa idag. skulle ut och springa för några timmar sen men det har jag skjutit upp så nu orkar jag inte. men jag har varit så duktigt tidigare i veckan så det gör inget :)

sen när jag kommer hem ska jag däcka på soffan och invänta morgondagen. stockholm, shopping, fest, skratt och god mat hela helgen. kan det bli mycket bättre än såhär? näe, jag skulle inte tro det ;)

ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: carro

åh, jag hoppas du får det jätteroligt! :)

2010-05-07 @ 06:23:15
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0