pensionär?

sen när har man börjat somna innan klockan blivit nio på en fredag kväll? dessutom var sara påväg hit med en film som vi skulle se. fick minsann ställa in och förflytta mig till sängen. har sovit som en gud ända tills nu. så går det då man jobbar heltid, så fort man får chansen så sover jag :) haha!

jim är i göteborg hela helgen och jag saknar han, det är så tomt. ska iaf shoppa sommarkläder idag, behöver verkligen en påfyllning med vanliga vardagskläder. så jag ska ringa moster och väcka henne och dra med hon :) synd bara att det inte är strålande sol och varmt då man är ledig. det slår ju aldrig fel.. ge mig sommar nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ja, helt klar bäst. men tyvärr så var det helt fullbokat så därför vi inte kunde fara dit :/ hahaha

2010-05-31 @ 08:57:09
Postat av: jennfi

oj, den där var från mig :)

2010-05-31 @ 08:57:35
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: jennipher

hahaha tänk hur kul det skulle bli! tror han hade dött :D

2010-05-31 @ 19:06:45
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0