sommaren är nära!

jag blir helt pirrig och förväntansfull då det är sånt här väder, och speciellt då sommaren närmar sig med stormsteg!

mamma och pappa är ju här och hälsar på, jättemysigt. idag började vi dagen med en långpromenad runt om på mysiga ställen här som jag och sara ville visa mamma. pappa fick däremot tillbringa dagen inne i sovrummet som förövrigt är färdigtapetserat. TACK PAPPA! ♥ det är så fiiiiint! men imorgon får du vara med oss hela dagen och hitta på en massa skoj.

sen har vi stekt hela dagen ute på terassen. jag fick mig en ordentlig chock av solen så jag har bränt mig, samtidigt som jag blivit jättebrun. har inte kunnat sola alla andra dagar det varit sol och varmt då jag har jobbat, men idag så har jag tom sovit ute i solen flera timmar. druckit rosé och öl har vi också hunnit med. men nu ska jag städ sovrummet som nu är helt klart.

ikväll blir det gomiddag och sen får vi se vad vi hittar på. solen skiner så det blir säkert någon uteservering av något slag :)



Kommentarer
Postat av: Jennipher

åh vad mysigt :) känner att det är dags att jag kommer och hälsar på där nere!

2010-05-18 @ 11:50:45
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0