there's a log on the fire, and it burns like me for you. tomorrow comes with one desire, to take me away, it's true



ny jobbvecka, och en fem dagars sådan framför mig. kommer dessutom få tillbringa helgen här helt själv då jim ska till göteborg. någon som vill komma och hälsa på? snälla!? och vart försvann den olidliga värmen som vi hade förra veckan? känns inte som att vi kommer att få någon sommar. den borde varit här för länge sen ju. okej, kallt är det inte, men ingen riktig sommarvärme heller.

fyller 20 på exakt två veckor. känns lite konstigt, haha. kommer bli en konstig födelsedag utan min familj och mina bästa vänner. ingen mamma och pappa som kommer och sjunger och ger mig tårta på sängen. jim får verkligen sätta sig in i den rollen om jag ska vara nöjd, haha! ska dessutom baka lite. hur konstigt känns inte det då? är ju alltid mamma som gör det. äh, jag får göra det bästa av det :) blir nog bra till slut.

imorgon är det löning och äntligen kan vi få ordning i sovrummet. ska köpa en matta, en stor spegel, rullgardiner och lite pynt. och storhandla är ett måste, det ekar i kylen. alltid lika roligt att lägga pengarna på svindyr hyra och massa mat.

nu ligger tvätten i maskinerna och väntar på mig. hade ju planerat en springtur, men var har min motivation tagit vägen helt plötsligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0