too much of anything can make you sick, even the good can be a curse



jag har sovit i 14 timmar inatt, hur fan kan det komma sig? jag måste ju ha varit helt färdig. men nu är jag riktigt utvilad inför jobbar helgen som kommer. och det är inte bara en jobbar helg, utan mammsen&pappsen kommer på lördag eftermiddag och stannar tills på onsdag :) ska bli så så mysigt.

är ledig idag och det kan ha varit den skönaste ledigheten på länge. har bara varit och inte alls gjort något speciellt. men nu blir det att hoppa in i duschen, sen cykla ner på stan och handla. ska laga tacos till mitt hjärta idag :) sen så ekar det i kylen så den behöver verkligen en påfyllning.

om jag hade bott i kalix nu så hade man nästan jämt haft någon att umgås med då man skulle vara ledig, men istället sitter man här själv på sina lediga dagar, och måste ta tag i hushållet.
jag kan inte sluta tänka i dom här banorna, men man kan ju inte rå för att man saknar att ha sina vänner nära.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår dig helt! precis så var det för mig när vi bodde i sthlm, man vart ju tokig av att man inte hade någon att umgås med. men, flytta hem! ;D

2010-05-13 @ 17:22:00
Postat av: Sara

Mäh! mäh! mäh!! JAG t ex har velat umgås hela dagen. Och the big E, hon är nog inte omöjlig heller, din tok. Sen finns det ju ett antal till, inte bli sån! Klart du saknar dina vänner från hemma, men dem flyttar snart hit ;)

2010-05-13 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0