vilken helg!

har haft så sjukt roligt i helgen så jag vill bara gräva ner mig just nu. saknar alla bruttor redan :( vi har skrattat konstant så att magen har värkt. vet inte var jag ska börja om jag ska berätta om helgen? finns ingen början och inget slut, i så fall skulle jag får skriva en hel historia och det är jag alldeles för slut för.

men jag kan då säga att så slut som jag är just nu var det länge sen jag var. fötterna är fortfarande bortdomnade och sömnen ska jag ta igen idag genom att somna vid åtta hade jag tänkt. blev då inte så mycket shopping för min del, vet inte vad som gick snett? är då olikt mig iaf. men skorna jag fick med mig hem är mina nya älsklingar. så sjukt snygga! ♥

vi har då för första gången festat loss på stureplan hela helgen, och det var riktigt kul! inte alls som man trodde. så nu vet man att dit ska man då man ska ut i sthlm next time ;)

vädret var inte med oss alls så våra planer om uteserveringar och iskall öl gick åt skogen. det var väl det ända negativa med helgen, och om det var så negativt vet jag inte. allt annat bra väger upp det. spelar ingen roll om det regnar eller inte, så länge jag får vara med mina tjejer. fick hålla inne gråten på cantralen då vi skulle skiljas. hatar att bo så långt bort från dom.

nu ska jag laga mat och sen är det soffan för resten av kvällen. jim kommer från kalix imorgon, börjar sakna han en hel del just nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0