happiness is a mood, not a destination.

blev stensjuk, precis som jag trodde. somnade vid nio igår, vaknade elva och fick pälsa på mig med morgonrock och två täcken, men ändå låg jag och skaka hela natten. har nog haft 40 graders feber inatt, har varit omöjligt att sova och jag har mått så kasst. fick lov att sjukanmäla mig och nu har jag sovit hela dagen.

det är såna här gånger man känner sig riktigt ensam och bortglömd. man vill att någon ska ta hand om en och vara en riktig betjänt så att man slipper röra sig. men nu är det som det är. har iaf världens bästa familj. farmor och farfar var precis hit med en full påse av massa gott, plus mediciner osv. hur bäst är dom inte? och tidigare var pappsen hit med apelsiner.

ska koka te och göra några skorpor så att jag får i mig lite näring iaf. har absolut ingen matlust, men man måste ju äta så man blir frisk. var tänkt att jag och mamma skulle på ikea imorgon, men nu blir det väl inte av. om inte ett mirakel sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0