desteny is for losers. I'ts just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.



har promenerat idag, sen kört ett gympass, grymt skönt. det är så roligt att träna, tur att jag fått tillbaka lusten annars hade jag svällt upp till en boll. sen har jag varit på middag till farmor och farfar, har stekt plättar åt dom ;) snällt barnbarn.

min plan idag var att börja skruva ner saker och rensa i garderoben, kasta massa skit och börja plocka ner saker i kartonger. men det får bli helgens projekt istället. blir massa träning och mys i helgen istället för alkohol, det blir super.

nu tänkter jag bädda ner mig och nöta dh tills mina ögon faller igen. blev inte mycket ordentlig sömn inatt då jag drömt dom sjukaste drömmarna någonsin, fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0